FAQ
Met allemaal lastige vragen.
Met allemaal lastige vragen.
Hoe kan ik een reparatieverzoek indienen?
Een reparatieverzoek kun je indienen in mijn Stadswonen. Bij spoedklachten zoals lekkage van gas- of waterleidingen of stormschade bel je naar 010 - 24 56 700 (ook buiten kantoortijden).
Ik ben buiten gesloten, wat kan ik doen?
De beheerder kan je helaas op geen enkele manier helpen als je bent buiten gesloten.
Mijn verwarming doet het niet
Vaak kun je dit zelf oplossen door de verwarming te ontluchten. Hoe dat werkt? Heel eenvoudig! Je hebt een ontluchtingssleuteltje nodig (als je deze niet hebt kan je er om een vragen door een mailtje te sturen naar beheer.coolhaven@gmail.com) en een doekje. Woongebouw De Snor heeft een handige instructie opgesteld voor het ontluchten van de verwarming.
Mijn internet doet het niet
In de meeste gevallen ligt het aan je eigen router. Hier vind je meer informatie over hoe je dit probleem zelf kan oplossen.
Andere vragen
Heb je een andere vraag? Neem een kijkje bij de veelgestelde vragen op de site van Stadswonen.